Sunday, February 21, 2010

:H.O.M.E.S.I.C.K!:

h


Smlm 20/2/2010 smpai labuan,


ikut hati xnk blk,


klu ikut hati mati,ikut badan binasa plak..


actually smlm jgk my anniversary..


'our relationship now 3 years!'


hahaha..mcm xpcy..


berkat kesabaran 2..


ape2 pun..doakn yg tbaik utk kami..




smlm moody memanjang,


may b kena balik labuan awl sgt..


sape2 yg tjumpa aku dkt airport or 1 flight dgn aku sori sgt2..


smlm xda mood nk bsembang,bdn pn letih sgt,


mlm sblm balik 2 tido xckup n xckup rest..


masa dlm flight aku cuma mbaca,


dgn org sblah aku pn aku smbang skit2 je,


lps 2 ada la org nk pnjam surat khabar aku bg kn aje,


aku mmg xda mood nk bsmbang2..


lps je pramugara 2 anta makanan,


aku mkn skit,xhabis pn..


aku terus tido..


xsedar bla dia amek bla bekas makanan 2..


sedar2 je aku dgr lg 10 minit nk mendarat..


trun je dr flight sakit perut plak..


masa time nie la perut memulas2..


tunggu la fiza,wanie n dila jmput..


penat sgt trus balik kampus..




aku nie punya prangai klu xda mood xbp bminat sgt nk bckp dgn org,


sbb nnti aku nk mrh,kang xpsl2 aku mrh org..


tgh mood xbaik 2 kang klu tgh ckp org xdgr aku mls nk ulang balik,


maknanya,bdiam diri adalah lg baik..


so far,kwn2 aku faham sgt la..




ok terima kasih pd fiza,mira,wani n dila..!








No comments:

Post a Comment