Sunday, August 15, 2010

:: ARI SEDIH SEDUNIA::

tah la ari nie rasa mcm mana tah,
xsdap bdn,xsdap hati,xsdap tgn,xsdap $(ada ke?)arhhhhhhhhh merapu je la..
tp mmg la mcm ada sesuatu yg jd..
i thing i know kot..
may b lah psl 2,,
sbb 2 jgkla la kot..
ada kena mgena ke??

whatsoever lah ape2 pn..
trus je call dila mgadu domba..
dia jelah yg bole lyn aku mengamuk ke,menjerit je..
tah mgkin sakit gak kot telinga dia dgr aku tjerit2..
eh dila,aku bkn mrh ko lah..jln slh fhm erk?
xda cuba aku bckp ikut emosi yg tganggu..
biasalah bila emosi mgagu kewarasan manusia..
ko paham2 je la kn kwn ko nie pn bkn la waras sgt pon..

lps 2 aku duk la senyap2 jap,
xsmpai 5minit kot aku snyap,
tiba2 lak meraung..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
nangis2 trus rasa bdn lemah & xbmaya..
trus rasa diri cm nk demam..
tp rasa dahi xpanas pon..

antibodi lemah la kot..
trus mlm hilang mood..
lps 2 jd cam senggal2 ++selengge skit++blur++bonggok2 skit..
tah bnda otak aku nih pkir..

lps 2 mmg xda mood,
nk ckp yea pon ssh nk kuar dr mulut,
cam ada batu bsurat kot dlm mulut..
ckp dgn org pn leh touching lak..
kalo org tny btl ke ok?mcm xok je dan2 meleleh air mata..
benci aku mcm 2,nmpk sgt wanita sgt lemah..

jujurnya mmg ada bnda yg mganggu otak nih.,
bole tahan la serius jgk..
xtau mcm mana nk settle bnda nih..
nk ckp serba xkena,
ckp slh,xckp slh..
lg pon aku pn xsure lg psl bnda nie..
blm dgr lg dr sblh pihak..
nk ckp lbh2 pn xbole,nk slhkn org pn xbole jgk..
tp sblm ape2 jd mmg aku kena tau jgk psl nie..
of coz la kena tau SBB NIE MELIBATKAN AKU OK!!
serabot otak aku nk pkir 2 nie..
hilang sume smgat..
rasa down giler nih..
arrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhh!


No comments:

Post a Comment