Tuesday, August 17, 2010

::Alhamdulillah::

salam..
alhamdulillah suda seminggu umat islam bpuasa,buka td no more "nasi kerabu"hahahaha..aku bjaya hapuska menu nasi kerabu cuma menu ayam totap xbole lepas..teringin la nk mkn ikan keli cicah air asam..waaaaaaaaaaaa..sedop oo,bole meleleh air liuq nih..blk rmh nnti aku pasti dptkn nya!ari nie jgk best mcm ari jejak kasih,aku jmpa blk yasmin yg ddk sbelah aku masa ting 3.lps je ting 4 dia pndah seremban,kteorg ada bhubung lg tp tah mcm mana msing2 tkar no trus lost cntact..lama oo 8thn br jumpa blk 2 pn jumpa dlm fb..tp dia masi sma mcm dlu,muka xbrubah lngsung bdn maintan..cute,cun, n ttp hot mcm skola dlu..biasalah diakn ank mix..aku ingt lg dia nih pndai 4bahasa mlayu,english,cina n india..gaduh dgn india ckp india,gaduh dgn cina ckp cina..aku ingt dia skang FA sbb dia mmg bbakat,tp rasanya xkot sbb dia keja dkt shah alam..mmg dh lama cr dia tp xtau sbb dia guna nama lain,skali tah mcm mana org ckp berkat ramadan,aku tgk dkt page shidah dia ckp dia jumpa myn,trus la aku add..mula2 tkut gak dia dh lain or buat2 xknl ke,skali sehh,,dia still mcm dlu jgk ~rindu giler vavi la wey~nnti kte jumpa eh..

No comments:

Post a Comment