Sunday, August 30, 2009

:::My Best Frendz Wedding:::



kad undangan pkahwinan
Ats permintaan kwn baik aku yg sorg nie supaya menepekkan pic kawen dia.. (tumpang glamour sat) majlis nie blangsung pd bln 7 hari tue.. tp d sbbkan aku yg kebusy an yg tlampau.. jd xsempat la aku meng upload pic kawen dia secepat yg mungkin. dia siap call aku sama ada pic dia dh upload dlm blog aku blm.. sori yea pn.amizah(pn yea bkn lg cik!) but smpena mlm merdeka yg indah nie aku upload pic kawen ko..


xsangka btl aku,seawal usia 22thn ko dh jd isteri org.. pslnya ko nie senyap2 je tiba2 ckp kt aku nk kawen.. masa ko bg tau aku 2 siap ko gelak2 lg.. mcm mana la aku nk pcaya lg pulak yg btunang enab,bcinta bagai nk rak aku,tp kami xgak kawen2 lg, ko yg senyap2 psl ceritera cinta ko 2 tiba2 lak nk kawen.. mati2 la aku xpcy.. lg pulak ko xda btunang kn, yg aku tau, ko br lg kawan dgn laki 2.. tup2 dh nk kawen..

ko bg tau aku pun cam lg 3 minggu nk majlis.. tp kn serius aku mmg xcaya ko nk kawen masa 2, sbb ko pun jemput pakai mulut je, kad x diedarkn kt aku.. ko siap minx aku jd pgapit.. perh kelam kelibut aku p bli baju n kasut utk majlis ko 2.. kena pakai ikut tema la plak.. tp aku la kwn ptama yg ko bg tau psl ko nk kawen.. thank yea..

aku siap ugut dia nih klu dia tipu aku aku xnk kawan dia setahun.. dia siap sumpah2 dgn aku.. lama2 cerita psl dia nk kawen tsebar,br lah aku pcy.. tp aku ttunggu gak la kad dia nih.. endingnya aku dpt kad dia masa knduri.. org lain dpt kad sblm knduri tp aku dpt kad bla dh habis kenduri.. mcm2 la ko nie miza.. tp xpela kad 2 pun aku nk simpan lg pun ko kn suh aku tepek kt blog aku nih..

anyway,aku doakan ko bahagia sampai akhir hayat.. jd lah isteri yg solehah, jgn garang2 sgt dgn husband ko tuh.. lps nie xblh nk hang out cam masa ko bujang2 dulu.. tp lps nie jgn xlepak rmh aku plak.. aku alu2kn je kedatangan ko 2..


upacara pernikahan bmula..

bdebar menanti saat dijabkabul

hantaran kedua2 belah pihak

upacara pbatalan air smbhyng

sarung cincin utk pgantin lelaki

cincin utk pgantin lelaki

pgantin pompuan dpt rantai plak

Bsama family pihak perempuan

setelah sah bgelar suami isteri

pelamin indah

best frenz

pgapit kelam kabut

pengantin bsedia utk diarak

aik cincin aku pun nk inteprem ke?

apela yg kami pandang 2?

amek berkat jd pgapit

bj melayu 2 adik pgantin pompuan

pgantin bsama kwn2

suapan ptama sbg sorg isteri

cenderahati dr pgntin utk tetamu

video

aku suruh org tlg tngkapkn gmbr kteorg tp org 2 pe g amek video lak..

seronok jgk la,
alhamdulillah majlis bjalan dgn baik..
kira mcm majlis reunion plak,
jumpa balik kwn2 masa sek dlu,
teringat balik zaman2 menyetan dulu..
huhu..
ramai jgk la kwn yg baya aku dh kawen,
ada yg dtg 2 siap dh ada anak dua,,
rasa rindu plak kt zaman sekolah dulu..
happy giler!

1 comment:

  1. ok..x saba lak nk kawen tgok entri ni..haha :D

    ReplyDelete