Thursday, September 3, 2009

:::SeMiNaR:::

international marketing team

aktiviti hilangkan ngantok


Hari 2 aku kena pe g Bengkel Asas Data Menggunakan SPSS. Dah ler hari sabtu,mlm 2 aku ada kelas plak 2,penat seh..klu ikut hati mmg nk mgelat je.Tp klu aku x pe g aku jgk yg ssh.Bnda nie kena blajar utk buat marketing research.Klu 1 group xdtg kn ke haru sbb journal masing2 xsama..dgn sedikit kemalasan aku pun tpaksa la mghadirkn diri..Seminar nie jgk mendapat liputan yg meluas drpd media elektronik dan media cetak dkt labuan nie.Klu xsilap dkt radio labuan.fm kot. Yang ajar bnda nie mmg pensyarah marketing research kteorg sndiri iaitu Profesor Madya Dr.Norazah Mohd Suki .Tp kn bkn sng blajar bnda nie free,kira nya kami antara pelajar yg beruntung gak la.. makanan utk bbuka puasa turut disediakan..
jom la layan pic2 kt bwh nih..

before g seminar

klu xposing xsah

fokus!

dgr 2 btl2

prof tgh tunjukkan

prof tgh mgajar

sume bg tumpuan

terang smpai faham

tido ke 2?

break time

masing2 mcuba

acara santai lps tamat seminar

ketawa ke nangis?


No comments:

Post a Comment