Thursday, March 11, 2010

:::isu2 semasa:::

hai, mcm2 hal la skarang,
satu2 mslh timbul,
mcm2 hal dkt ums nie..
tp yg paling syok masa reformasi hari 2..
hahaha..panas sungguh ums nie..
glamour sat,msk berita,msk tv..
xda la rasa kampus kami nie d ank tirikn..
so far,dorg dh cuba tangani..
alhamdulillah..
berkat suara hati kami semua..
isu air,nmpknya dh ada jln pyelesaian..
1 lg mslh timbul..
smlm aku dgr aku pnceroboh msk..
of coz la laki2 kn..
dlm pkul 2 or 3 pg kot,dia msk rmh siap ttp lmpu dkt ruang tamu
then dia ceroboh msk bilik pompuan..
nasib tuan pnya bdn 2 sedar..
terus dia jerit..
kelam kabut c pnceroboh 2 mlarikn diri..
xsmpt nk tngkap..
aih seriau la aku..
xbrani dh blk bilik pkul 2,3 pg..
klu x time2 gitu aku br la reti nk balik..
masa nk tido pn duk tringat citer 2..
aku plak yg trauma mcm aku plak yg kena..
minx simpang la YA ALLAH!..
yg kena ceroboh 2 blog yg dpn2..
kami yg ddk blog yg blakang2 nie lg la risau..
sape la punya keja nie??
mmg xberilmu lngsung..

No comments:

Post a Comment