Thursday, March 11, 2010

::yO it's Me!:::

1. nama sy mgikut ic adalah SITI FARIZA BTE MOHAMED,pantang btl org slah eja nama gua nih..jgn nk memandai2 tukar jd siti nur fariza ke,siti farizah ke,,pantang tol tok nenek gua nie..

2. merupakan ank bongsu dr 5 bradik..kakak ank sulung,tp org kata aku yg kakak bkn kakak aku yg kakak..ada ke patut??aduish usia kami jauh bbeza lorh..klu ckp best prenz aku ok la lg..

3. seorg yg suka mendam rasa..benci sifat nie!!!ssh nk luahkn perasaan mrh..waduh!..

4. xsuka d suruh,suka buat sesuatu ats kerelaan sndiri..

5.pantang bla d paksa!..mampuih,smpai kiamat pn xhenggin nk buat!..

6. sy amat benci kn katak..KATAK merupakn musuh keta beta!..
geli mak nyah!!auw..

7.perhatian kpd anda2 yg xsy kenali..klu no anda tiada dlm phone book sy m.call 8oojuta kali pn,xkn aku call blk..bluwekkkkk!padan muka..

8.sy xkata sy suka kucing tp sy xkata sy benci kucing tp adalah lbh baik bg sy sekiranya sy xmembela kucing..kang aku lupa kasi mkn kang,kebulur plak kucing 2..

9.sy amat lah xgemar utk bzikir d hp,mksudnya main msg dr aku celik mata smpai la aku nk ttp mata..xda keja aku nk hadap hp 28jam..sesekali blh la kot..tp ari2 xdak keja lain ka??rimas ..

10. sy xsukakn nescafe,bau nescafe amat busuk!,.noktah!!

11. hati sy amat lembut..ada tips nk bg keras hati x??

12. impian sy adalah utk blajar buat kuih sari ayu,ada x sape2 nk ajr??

13.sy amat pntang apabila wktu tido dan mkn sy dganggu..

14.i luv big mac,xblh klu pe g mcd nk mkn bnda lain..sy cuba tp sy xbdaya..cettt!..

15. sekiranya sy mrh,sy akan mndiamkn diri..adalah lbh baik anda pn diam je..xyah tny pape,kang salah tny ada gak yg kena sembur..

16. sayur yg sy mkn blh kira dgn jari..hahaha,..better dr xmkn lngsung ape..

17. sy seorg yg gilakn shawl,fesyen dan make up..erm sape kah yg bkl aku paw bln nie???
hahaha..kakak dh bonus kn??kn??

18. pgemar novel,adakah sy juga dlm kategori seorg yg jiwang???
tny encik hamdy..
abg,syg jiwang ke??

19. meh pinjam 2ok blh??nk buat business nie..

20. sy mpunyai smgt "kekeluargaan yg kuat"..
H.O.M.E.S.I.C.K meh!!..
help me..




No comments:

Post a Comment