Saturday, September 5, 2009

:::Baby Jaja:::

tomeynya dia cam maksu dia..haha


pejam celik pejam celik, pejam jgn smpai xcelik2 sudah..
hahah..
baby jaja dh besar. Hari 2 masa lahir pun mmg dh besar 3.58kg kecik2 ko dh dpt dekan..
skang nie baby jaja dh sebulan setengah, time aku balik raya nnti baby jaja dh 2bln.
Dr hari ptama smpai ke hari nie aku masih lg blm tatap wajah dia..masa dia lahir aku dh balik Labuan.xsabar2 nk balik rmh nk tgk dia.Dgr kata bdn dia smakin bsmangat..Baby jaja xminum susu lembu sbb dia elegik, dia cuma ambik susu ibu dan susu soya..btambah seri la raya thn nie..Btambah lg sorg cucu abah aku.

meh la tgk pic jaja yg latest..
aku amek dr facebook abg aku..
hehe..

tawa riang canda!

bsuka ria

kakak n adik

papa,baby jaja,yin cha

baby jaja tido cam nie ke?

sedapnya ia tido


No comments:

Post a Comment