Thursday, September 3, 2009

:::CoNgRatUlAtIoNs:::


aku n miza

kring..kring..
Telifon..telifon bbunyi..
telifon kami dtg..
telifon ,telifon bbunyi..
ada haiwan dlm bahaya,
ada haiwan dlm bahaya
ada haiwan dlm bahaya d sana,
erm..ape yg pnting kerjasama!
ape yg penting kerjasama!
wonderpets!wonderpets!
kami datang,
membantu chacha danok yg kesusahan,
kami xbesar dan kami xkuat,
bila bkerjasama sume jd mudah,
yeah!!!!!
wonderpets!
yeeeeeeeeeeaaaaaaahh!!

2 bunyi telifon aku..
huh ada msg msk..

msg dr miza
"fi nie aku nk habaq kt ko aku dh ngandung, huhu"..

reply
huh?tahniah2!..melekat terus..exped!bp lama dh?

miza
"dh sebulan"

reply
tahniah,nnti raya dtg rmh aku tau.rindu la kt ko. nk tgk gak mcm mana keadaan ko lps kawen nie.bla d jangka bsalin?

miza
"tq,insyaallah,aku pun rindu ko..djangka bln 4 awl bln 5hb"

reply
suka aku dgr ko pregnant,muda2 dh jd ibu muda.alahan teruk x?mcm mana tau leh pregnant?

miza
"Alhamdulillah..rezeki kan,alahan aku xteruk pun,cuma loya2 je..yelah br sebln kn,aku tau.dh sbln xperiod ,ape lg aku p klinik.."

reply
oh, ok la.rezeki kn xyah tnggu lama2.ok jg diri lah yea..

kawan aku dh pregnant..tahniah miza..
br je aku tepek pic kawen ko lps nie blh tepek pic ank ko plak..
xsangka ko dh jd nk jd mak org,
perangai punya la gila2,
same2 myetan dgn aku..
huhuhu..

kami zmn sekolah dulu

miza before kawen








No comments:

Post a Comment